Prestari servicii – organizare evenimente de formare

  • Oferte0
  • Buget 42.000 lei
  • Oferta medie 0 lei
  • Județul Mures

Postat în 31/05/2021

Activ

DESCRIEREA PROIECTULUI

Descriere lot procedura

Contractul vizeaza prestarea de servicii – organizare evenimente de formare angajati, 2 grupe/serii curs competente antreprenoriale organizate de Liderul de parteneriat, in cadrul proiectului POCU/726/6/12/136240, dupa cum urmeaza: 1) – 1 sala de curs timp de 6 zile per eveniment in fiecare locatie indicata de achizitorul privat, din locatiile de implementare ale proiectului, cu o capacitate de minimum 15 persoane (14 cursanti + 1 formator). Asigurarea unui spatiu suficient de mare in care sa incapa 15 persoane respectand regulile impuse in contextul COVID 19, respectiv prestatorul va asigura urmatoarele: a) Spatiul va fi asigurat in cadrul unei locatii adecvate, respectand regulile impuse in contextul COVID 19. b) La locul de desfasurare a evenimentelor sa se permita postarea de afise si de bannere, roll-upuri care contin informatii despre proiect pentru a asigura vizibilitatea proiectelor finantate prin POCU. c) Nu se permite ca sala / locatia / spatiul pentru organizarea evenimentului sa fie situata la subsol sau in spatii fara aerisire. d) Sala / locatia / spatiul va beneficia de lumina naturala si lumina artificiala. e) Prestatorul va asigura sala / locatia / spatiul doar intr-o cladire curata, sigura. Sala locatia / spatiul va fi deservita de grupuri sanitare dotate cu hartie igienica, sapun si prosoape/servete. 2) – mese si scaune timp de 6 zile pentru minimum 15 persoane (14 cursanti + 1 formator) per eveniment. Pe toata perioada de desfasurare a evenimentelor prestatorul va asigura mese si scaune pentru toti participantii la evenimente, respectiv 14 cursanti (angajati) si 1 formator. 2) – mic dejun, pranz si cina timp de 5 zile + un pranz pentru ziua de examen pentru minimum 15 persoane (14 cursanti + 1 formator) per eveniment. Pentru micul dejun, pranz si cina, prestatorul va asigura bufet suedez ce va include: preparate reci, preparate calde, salate, prajituri, apa minerala plata si carbogazoasa, bauturi racoritoare, cafea. Prestatorul (ofertantul castigator) se va asigura ca mancarea este calda in momentul servirii (daca este cazul), iar calitatea produselor servite este la un standard ridicat (produse proaspete, in termen de garantie). Nu se accepta produse vechi, perisate, necalitative, achizitorul privat isi rezerva dreptul de a le respinge si de a nu le plati daca nu sunt conforme. In vederea desfasurarii in bune conditii a contractului, prestatorul va asigura atat logistica (vesela de unica folosinta: cesti, tacamuri, farfurii, pahare si şervetele pentru toti participantii), cat si personalul necesar care va asista participantii pe durata evenimentului, in privinta serviciilor contractate, avand in vedere numarul de participanti dar si debarasarea si strangerea deseurilor Serviciile de mic de jos, pranz si cina se vor asigura intr-un spatiu adecvat, in incinta cladirii de desfasurare a evenimentului, cat mai aproape de sala / locatia / spatiul unde va avea loc evenimentul, respectand normele de igiena in domeniul alimentatiei. 3) – minimum 2 pauze de cafea timp de 5 zile pe perioada desfasurarii cursului + 1 pauza de cafea in ziua de desfasurare a examenului pentru minimum 15 persoane (14 cursanti + 1 formator) per eveniment. Pentru pauza de cafea prestatorul va asigura urmatoarele tipuri de produse in cantitati suficiente pentru numarul de participanti la eveniment si in functie de solicitarea achizitorului privat, dupa caz: bautura calda (cafea, ceai, inclusiv lapte pentru cafea si zahar) si rece (apa minerala plata si carbogazoasa, bauturi racoritoare), produse de patiserie sarate si dulci. Se va amenaja un spatiu in care se va servi cafeaua, apa etc. pe toata durata evenimentului. 4) – aparatura audio si video timp de 6 zile in cadrul fiecarui eveniment din fiecare locatie in parte. In vederea desfasurarii in bune conditii a contractului, prestatorul va asigura atat logistica (sistem audio, video proiector si laptop), cat si personalul necesar, in privinta serviciilor contractate, avand in vedere numarul de participanti. 5) – transport participanti in cadrul fiecarui eveniment in parte. Pentru participantii la cele 2 evenimente li se va oferi in zile de desfasurare a evenimentelor servicii de transport, astfel: fie asigurarea unui mijloc de transport care sa ii aduca pe participanti la eveniment si retur, fie decontarea transportului in cazul in care participantii aleg sa se deplaseze pe cont propriu. 6) – cazare 4 nopti pentru 14 persoane (cursanti) per eveniment. Pentru participantii la cele 2 evenimente li se va oferi in zile de desfasurare a evenimentelor servicii de cazare, astfel: cazarea acestora timp de 4 nopti/eveniment in hotel/pensiune de maxim 3 stele. Cursurile se vor derula in sistem intensiv, respectiv vineri, sambata si duminica, pe durata a 2 saptamani consecutive. Locatia de implementare: avand in vedere domiciliul/resedinta persoanelor din grupul tinta al proiectului care vor participa la cele 2 sesiuni de formare, evenimentele se vor organiza in regiunea Centru, judetul Mures.

Competențe Necesare

Organizare evenimente
Opțiuni contractuale*:
Termen limită pentru trimitere oferte:06/09/2021

Informații despre client

1 proiecte postate 0 furnizori contractați Ilfov
Înscris din data de 31/05/2021
OFERTE PRIMITE DE LA FURNIZORI (0)

Deocamdată nu au fost primite oferte

Deschide discuția
1
Vă putem ajuta?
Bună, vă putem ajuta?