O noua locatie pentru afisare reclame Google: smart TV-urile Tocmai de aceea, Google a permis recent agen?iilor de publicitate sa targeteze un nou tip de dispozitiv pentru campaniile YouTube: ecranele smart TV-urilor! Conform unui comunicat Google, utilizatorii vizioneaza zilnic peste 180 de milioane de ore de continut de pe YouTube, pe ecranele smart TV-urilor, prin intermediul unor platforme, cum ar fi set-top box-uri, console de jocuri, dispozitive de streaming – precum Chromecast. Pentru ca publicul tanar s-a saturat de reclamele TV si de multe ori evita sa le priveasca, serviciile de streaming precum YouTube reprezinta o modalitate eficienta de a ajunge la acest segment de public. Insa, schimbarea nu a fost conceputa doar pentru publicul tanar. Datorita acestei noi optiuni, brand-urile pot intelege mult mai bine publicul tinta, prin prisma continutului vizualizat. Practic, utilizatorii care urmaresc video-uri YouTube pe smart TV vor vedea reclame Google, targetate in functie de continutul urmarit. De asemenea, se asteapta ca reclamele Google difuzate pe TV sa aiba un impact mare asupra publicului. Un lucru important de retinut: Consumatorii care urmaresc clipuri de pe Youtube pe smart Tv nu ar trebui sa isi faca griji ca vor fi bombardati cu foarte multe reclame. Fluxul va fi acela?i ca ?i pe celelalte platforme.
Hired.ro © 2019 - 2020
We will review the reports from both freelancer and employer to give the best decision. It will take 3-5 business days for reviewing after receiving two reports.