AVHR ofera urmatoarele servicii resurse umane:
1. Administrare personal:
· Intocmirea contractelor individuale de munca;
· Intocmirea actelor aditionale la contractele individuale de munca;
· Intocmirea documentatiei pentru incetarea/modificarea/suspendarea contractelor individuale de munca;
· Intocmirea adeverintelor de vechime;
· Intocmirea documentatiei privind abaterile disciplinare;
· Consultanta in pastrarea evidentei privind prezenta salariatilor;
· Consultanta in privinta planificarii si evidentei concediilor de odihna;
· Consultanta in toate problemele de legislatia muncii;
· Intocmirea de rapoarte la solicitarea clientului;
· Suport in cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale statului.
2. Revisal:
· Completarea in Registrul de evidenta a salariatilor (Revisal) a tuturor contractelor individuale de munca ;
· Inregistrarea in Registrul general de evidenta a salariatilor (Revisal) a tuturor modificarilor/suspendarilor/incetarilor intervenite in cadrul raporturilor de muncă;
· Transmiterea Registrului de evidenta a salariatilor (Revisal) catre Inspectoratul Teritorial de Munca, conform prevederilor legale.
3. Salarizare:
· Verificarea si procesarea pontajului lunar si a tuturor datelor necesare calculului salarial;
· Verificarea certificatelor de concediu medical;
· Calculul salarial;
· Livrarea documentelor rezultate din calculul salarial: statul de salarii, fluturasi de salarii, nota contabila;
· Generarea si transmiterea la ANAF a declaratiei unice;
· Evidenta concediilor de odihna;
Generarea rapoartelor statistice privind datele de personal si salarizare atunci cand clientul este inclus in esantionul Comisiei Nationale de Statistica;
· Generarea si depunerea fiselor fiscale anuale;
· Intocmire de adeverinte de salariat (salariu, tip general pentru angajat, stagiu cotizare CAS, pentru spitalizare, de vechime, etc.)
· Consultanta in problemele de salarizare;
· Intocmirea de rapoarte de salarizare la solicitarea clientului.
4. Auditul activitatii de administrare personal:
· Verificarea dosarelor de personal si a corectitudinii documentelor care au legatura cu raporturile de munca;
· Generarea unui raport cu privire la situatia constatata;
· Propunerea unui plan de masuri pentru remedierea deficientelor.
5, Consultanta resurse umane:
· Consultanta privind incheierea/modificarea/suspendarea/incetarea contractelor individuale de munca;
· Consultanta privind clauzele specifice cuprinse in contractul de munca;
· Consultanta in elaborarea fiselor de post;
· Consultanta in elaborarea criteriilor de evaluare a performantei angajatilor;
· Consultanta la intocmirea Regulamentului intern;
· Elaborarea documentelor necesare in cazul abaterilor disciplinare;
· Consultanta in procesul de negociere a Contractului Colectiv de Munca la nivel de unitate;
· Consultanta pe alte aspecte de legislatia muncii.
Hired.ro © 2019 - 2020
We will review the reports from both freelancer and employer to give the best decision. It will take 3-5 business days for reviewing after receiving two reports.